reklama

Vyvolávací systém

Pamätáte na časy, keď sa do úradov zaviedlo toto zjednodušenie vybavovania klientov? Aby sa vyhlo predbiehaniu, nikto sa na nikoho netlačil, ale aký chaos to spôsobilo.. pracovala som v jednej z takýchto inštitúcií a zažili sme kopec zaujímavých situácií. Ale aké boli pocity z tej druhej strany a čo sa odohrávalo v hlavách niektorých zmätencov, ktorí pobehovali z jednej strany na druhú...? Na základe toho, s čím sa s nami podelili, to mohlo vyzerať aj takto..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

,,Žiadne slová, kto ma volá? Niekto zhora a či zdola, počujem len zvonenie, snáď si mozog spomenie, čo vlastne robiť mám, cítim sa tu tak strašne sám.. Behám tu ako splašená kobyla, tá pracovníčka by ma snáď zabila. Je tu príliš veľa rôznych čísiel, na ten systém som však stále neprišiel. Lietam od jednej pracovníčky ku druhej, nevyznám sa ja v tejto dobe modernej...

A opäť tie čísla, rýchlo sa menia, už aj ostatné pracovníčky tu penia. Zrazu ma však niečo osvietilo, ale to číslo predo mnou sa premenilo. Veď počkám chvíľu, trošku uhnem, na jej nahnevaný výraz nikdy nezabudnem. Vybavil som, čo sa dalo, rýchlo preč odtiaľ čosi ma hnalo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som vonku a mám opäť svoju silu - že dostanem infarkt, myslel som nachvíľu. Bola to len chvíľa, ja som odvážny a opäť sa zo mňa stáva občan rozvážny.,,

Skutočne sme si od ľudí vypočuli čokoľvek - niektorí sa nad tým smiali, iní nadávali, ale postupom času sme si všetci zvykli a želaný efekt sa dostavil. A keď po nejakom čase tento systém zrušili, klienti si ho vyžiadali naspäť. Bola to jedna zo zmien, ktorá sa osvedčila. :o)

Linda Ondrejková

Linda Ondrejková

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...aj napriek všetkému optimista... Zoznam autorových rubrík:  VzťahyNa zamyslenieSme len ľudia...Na odľahčenie :o)SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu